Skip to main content

Често задавани въпроси

Защо да изберем вашата фирма?

Работим върху това да освободим максимално времето и ангажираността на живущите по въпроси, свързани с управлението на етажната собственост.

Работим целенасочено, за да осъвременим дейността на домоуправителя, и това ни прави различни.

Решението дали да изберете нас, ще можете да вземете едва след като ни потърсите и се запознаем. Сигурни сме, че още на първата среща ще разберете дали сме „Вашите хора“.

Какво да направим, за да работим с Вас?

Една единствена стъпка – обадете ни се или натиснете бутона „ВЗЕМИ ОФЕРТА“ и ние ще се свържем с Вас. Решението да ни доверите входа си и да се възползвате от услугите ни ще дойде лесно, когато уговорим дата и час и дойдем на място във Вашия вход, за да презентираме услугата си пред етажната собственост.

Помислили сме и за недоверчивите съседи, и за да спечелим и тяхното доверие, без притеснение предлагаме първия месец да бъде пробен и напълно БЕЗПЛАТЕН.

Как да платя?

За удобство на клиентите си предлагаме избор за плащане на месечните вноски:

  • по банков път;
  • на каса на EasyPay;

Не всеки използва смартфон. Как ще получават информация хората, които не използват приложението?

Почти всички използват интернет в днешно време, затова сме избрали този начин за основен в комуникацията си с клиентите. Основен, но не единствен. Помислили сме и за тази част от хората, които не могат или не желаят да използват приложението.

Освен това сме задължени и от ЗУЕС, ето защо във всеки вход поставяме табло, на което веднъж седмично се залепят всички важни съобщения, протоколи и предложения. Темите, които се обсъждат и гласуват онлайн, се гласуват на хартиен носител от тези, които не използват приложението.

Разбира се, за сериозни въпроси се провеждат редовни присъствени общи събрания.

Как мога да проверя за какво се харчат парите ми?

Един от основните проблеми в етажните собствености е липсата на добра отчетност. Чрез приложението, което Ви предоставяме, ще можете от дивана си да проследявате всеки направен разход, тъй като за всяка излязла сума от касата ние прилагаме документ. Месечните Ви вноски са разбити в справка, за да можете да проследите къде точно отива всяка стотинка.

Как можем да прекратим договора си с „ПРО ХОУМ Мениджмънт“ ЕООД?

Във всеки един момент!

За да управляваме етажната собственост по най-добрия начин и за да бъде едно партньорство успешно, е нужно доверие. Стремим се да бъдем отличници в работата си и да оправдаем доверието на клиентите, за да работим за тях дълго и успешно.

Но ако вашата етажна собственост вземе решение да се откаже от услугите ни, това може да се случи във всеки един момент – БЕЗ ПРЕДИЗВЕСТИЕ и/или условия.

Защо да изберем вашата фирма?

Работим върху това да освободим максимално времето и ангажираността на живущите по въпроси, свързани с управлението на етажната собственост.

Работим целенасочено, за да осъвременим дейността на домоуправителя, и това ни прави различни.

Решението дали да изберете нас, ще можете да вземете, едва след като ни потърсите и се запознаем. Сигурни сме, че още на първата среща ще разберете дали сме „Вашите хора“.

Какво да направим, за да работим с Вас?

Една единствена стъпка – обадете ни се или натиснете бутона „ВЗЕМИ ОФЕРТА“ и ние ще се свържем с Вас. Решението да ни доверите входа си и да се възползвате от услугите ни ще дойде лесно, когато уговорим дата и час и дойдем на място във Вашия вход, за да презентираме услугата си пред етажната собственост.

Помислили сме и за недоверчивите съседи, и за да спечелим и тяхното доверие, без притеснение предлагаме първия месец да бъде пробен и напълно БЕЗПЛАТЕН.

Как да платя?

За удобство на клиентите си предлагаме избор за плащане на месечните вноски:

  • по банков път;
  • на каса на EasyPay;

Не всеки използва смартфон. Как ще получават информация хората, които не използват приложението?

Почти всички използват интернет в днешно време, затова сме избрали този начин за основен в комуникацията си с клиентите. Основен, но не единствен. Помислили сме и за тази част от хората, които не могат или не желаят да използват приложението.

Освен това сме задължени и от ЗУЕС, ето защо във всеки вход поставяме табло, на което веднъж седмично се залепят всички важни съобщения, протоколи и предложения. Темите, които се обсъждат и гласуват онлайн, се гласуват на хартиен носител от тези, които не използват приложението.

Разбира се, за сериозни въпроси се провеждат редовни присъствени общи събрания.

Как мога да проверя за какво се харчат парите ми?

Един от основните проблеми в етажните собствености е липсата на добра отчетност. Чрез приложението, което Ви предоставяме, ще можете от дивана си да проследявате всеки направен разход, тъй като за всяка излязла сума от касата ние прилагаме документ. Месечните Ви вноски са разбити в справка, за да можете да проследите къде точно отива всяка стотинка.

Как можем да прекратим договора си с „ПРО ХОУМ Мениджмънт“ ЕООД?

Във всеки един момент!

За да управляваме етажната собственост по най-добрия начин и за да бъде едно партньорство успешно, е нужно доверие. Стремим се да бъдем отличници в работата си и да оправдаем доверието на клиентите, за да работим за тях дълго и успешно.

Но ако вашата етажна собственост вземе решение да се откаже от услугите ни, това може да се случи във всеки един момент – БЕЗ ПРЕДИЗВЕСТИЕ и/или условия.